Resepi Mini Pretzels

Hai semorang

Myra memang dah lama cari resepi mini pretzels ni tapi susah kan nak cari? memang susah sangat sebab sekarang tengah hot dekat instagram lah apa lah kan , so aku senang je buat . 


Ini lah contoh orang jual sekarang credit t mr google thankyou

Okay . 
Bahan bahan
  • Mini pretzels * bende ni boleh beli dekat tesco or dekat kedai kek , aku memang nak bei kat tesco pun tapi semalam pegi kedai kek nak beli tepung kek coklat, tapi dah terjumpa benda ni . beli lah kan . 


Credit to mr Google.

  • Coklat masakan * nak celup
  • kacang badam * kalau nak
Cara cara :

  • cairkan coklat dengan kaedah double boiler 
  • masukkan kacang kacang dalam coklat yg dah cair 
  • celupkan mini pretzel dalam coklat tu
Lepastu sejukkan . and kelaskan lah dalam bekas ke apa ke an .. 
ok ini aku punya








AMARAN! ceh ada amaran jugak haha

pretzels ni tak sedap sangat dia tawar and masin sikit . majoriti orang dewasa je suka ok , aku bagi adik adik aku semua muntah hijau hahahahaha . just mak ayah aku suka lah jugak kan . 

ok thankyou sebab baca! goodluck peeps!










No comments:

Post a Comment

No hash words .