Freebies : Doodle Yang Tak Seberapa


.Assalamualaikum ! ^^
Jawab jangan takk jawab ! :)
Hehe . Aiyoo . Korang.. Korang.. Korang..

Nampak je Freebies terus usha blog Lyssa yer. ahuckss !
Ok . Pagi tadi , bosan sangat ! Saja lah nak try buat doodles .
Cehh . Buat laju tahap gaban punya lah . Konon berlagak PRO lah tuh.
Tengok lah  . Bukannya lawa mana pun . LAWAK lagii ada lah ! hahaha ^^
Lyssa mana lahh sehebat korang korangg buat menatangg doodles2 ni .
Ini pun saja nak try . Mana nak tahu , anda suka , boleh lah ciplakk doodle Lyssa ni kan ? Cehh . Ambekk . Jangan takk hambekk ! HAHA ^^



 http://3.bp.blogspot.com/-FkfHM-pf2KU/TkdFbYnTRNI/AAAAAAAAAw8/gYKwKMiDf4s/s1600/1.png

 

http://1.bp.blogspot.com/-ajSKa26bDYk/TkdFboKvd7I/AAAAAAAAAxA/Z9R3S68FMbc/s1600/2.png

 

http://1.bp.blogspot.com/-cGdKZk0F6pY/TkdFcPZxsiI/AAAAAAAAAxE/w6UFhiM8Q7o/s1600/3.png


http://4.bp.blogspot.com/-GC3f18Ch_Oc/TkdFcqZR-dI/AAAAAAAAAxI/cdeNfz9yq18/s1600/4.png

 

http://4.bp.blogspot.com/-9KSnk5UUEt8/TkdFc929ZcI/AAAAAAAAAxM/fwE9L22HdSQ/s1600/5.png

 

http://1.bp.blogspot.com/-S0UEGGK_pnI/TkdFdRVGDeI/AAAAAAAAAxQ/OjvFksgLE0I/s1600/6.png

 

http://3.bp.blogspot.com/-YaTxNJ9lNuw/TkdFduM4nwI/AAAAAAAAAxU/NN9h3s-F3TY/s1600/7.png

Macam-macam kaler ader . Kalau dah ambik tuh , jangan diam2 pulak :) huhik2!  Tell me okengg ? :)

klik sini pulakk ,

No comments:

Post a Comment

No hash words .